პროექტის
სახელი:,,ჩემი ინტერნაციონალური
სოფელი
-სართიჭალა"
პროექტის მოკლე აღწერა: მოსწავლეები აღწერენ სოფელს ,ერთმანეთს ადარებენ სხვადასხვა უბნებს ეცნობიან მის ისტორიას.
პროექტის სრული აღწერა:სოფლის ჩვეულებების ,მისი ტრადიციების აღწერა.სხვადასხვა რელიგიის მქონე ადამიანთა ურთიერთთანაცხოვრება,კულტურათა თავისებურებები.ინტერვიუები სოფლის უხუცეს ადამიანებთან .იკვლევენ სოფლის ისტორიას.აცნობიერებენ სოფლის ისტორიის მნიშვნელობას აწმყოსტვის.
მონაწილეთა ასაკი:12-14 15 -18 წ.
ვადები:სასწავლო წლის განმავლობაში ნებისმიერი 2 თვე.
პროექტის შესაძლო აქტივობები კლასში:ჯგუფური მუშაობები, ინტერვიუს აღების მეთოდები. მიზნის დასახვა და ამმიზნის ძირითადი პრობლემების გადასაჭრელი გზების ძიება
მოსალოდნელი შედეგები: მოსწავლეები შეისწავლიან სოფლის ისტორიას სხვადასხვა რესურსების გამოყენებით. როგორიცაა ინტერვიუ ,წერილები,იძენენ კვლევის უნარ- ჩვევებს. შესაძლოა ალბომის ჟურნალის სტენდის გაკეთება
სარგებელი სხვებისთვის:მოსწავლეები იკვლევენ და ერთმანეთს უზიარებენ საკუთარი სოფლის ისტორიას. ხდება კულტურათა ფასეულობების შედარება .
სამუშაო ენა: ქართული
საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი: გეოგრაფია, ისტორია ქართული. უღვივდებათ კულტურული კუთვნილების განცდა.ისწავლიან საკუთარი და უცხო კულტურის დაფასებას.
პროექტის შეფასების სარეკომენდაციო ცხრილი:
კრიტერიუმი
|
კარგი
|
საშუალო
|
სუსტი
|
პრობლემა. რამდენად აქტუალურია და რამდენად ცხადად არის ეს დასაბუთებული
|
|
|
|
მიზანი. რამდენად კონკრეტული, მიღწევადი, ნათელი და გაზომვადია
|
|
|
|
ამოცანები.
რამდენად შეესაბამება თითოეული
ამოცანა პროექტის
მიზანს
|
|
|
|
განხორციელების გზები.
რამდენად უზრუნველყოფს მიზნის
მიღწევას, რამდენად რაციონალურია
და პრაქტიკული,
რამდენად რეალურია ვადები
და არის
თუ არა
ფუნქციები გადანაწილებული ჯგუფის
წევრებს შორის
|
|
|
|
შედეგი.
რამდენად რეალურია აღნიშნული
შედეგის მიღწევა
და რამდენად
შეესაბამება მიზანს
|
|
|
|
რესურსები.
რამდენად ზუსტად არის
განსაზღვრული, რა არის
საჭირო პროექტით
გათვალისწინებული შაქმიანობებისათვის
|
|
|
|
დიზაინი. რამდენად ლოგიკურად
არის აგებული
პროექტი (თანამიმდევრობა),
ლაკონური და მარტივი
ენა
|
|
|
|
უნარები,
რომლებიც შეიძლება
შეფასდეს პროექტის
განხორციელების პროცესში:
·
პრობლემის განსაზღვრის (იდენტიფიცირების);
·
ინფორმაციის მოძიების;
·
თეორიული ცოდნის პრაქტიკაში
გამოყენების;
·
საქმიანობის ორგანიზების;
·
შემოქმედებითობის;
·
მოძიებული ინფორმაციის კლასიფიკაციისა და კატეგორიზაციის;
·
შედეგების ანალიზის;
·
პრობლემის გადაჭრის;
·
გადაწყვეტილებების
მიღების.
No comments:
Post a Comment