პროექტი



პროექტის სახელი:,,ჩემი ინტერნაციონალური სოფელი -სართიჭალა"

პროექტის მოკლე აღწერამოსწავლეები აღწერენ სოფელს ,ერთმანეთს ადარებენ სხვადასხვა უბნებს ეცნობიან მის ისტორიას.

 პროექტის სრული აღწერა:სოფლის ჩვეულებების ,მისი ტრადიციების აღწერა.სხვადასხვა რელიგიის მქონე ადამიანთა ურთიერთთანაცხოვრება,კულტურათა თავისებურებები.ინტერვიუები სოფლის უხუცეს ადამიანებთან .იკვლევენ სოფლის ისტორიას.აცნობიერებენ სოფლის ისტორიის მნიშვნელობას აწმყოსტვის.

მონაწილეთა ასაკი:12-14  15 -18 .

ვადები:სასწავლო წლის განმავლობაში ნებისმიერი 2 თვე.

პროექტის შესაძლო აქტივობები კლასში:ჯგუფური მუშაობები, ინტერვიუს აღების მეთოდები. მიზნის დასახვა და ამმიზნის ძირითადი პრობლემების გადასაჭრელი გზების ძიება

მოსალოდნელი შედეგები: მოსწავლეები შეისწავლიან სოფლის ისტორიას სხვადასხვა რესურსების გამოყენებით. როგორიცაა ინტერვიუ ,წერილები,იძენენ კვლევის უნარ- ჩვევებს. შესაძლოა ალბომის ჟურნალის სტენდის გაკეთება

სარგებელი სხვებისთვის:მოსწავლეები იკვლევენ და ერთმანეთს უზიარებენ საკუთარი სოფლის ისტორიას. ხდება კულტურათა ფასეულობების შედარება .


სამუშაო ენა: ქართული

საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:  გეოგრაფია, ისტორია ქართული. უღვივდებათ კულტურული კუთვნილების განცდა.ისწავლიან საკუთარი და უცხო კულტურის დაფასებას.


პროექტის შეფასების  სარეკომენდაციო ცხრილი:

კრიტერიუმი
კარგი
საშუალო
სუსტი
პრობლემა. რამდენად აქტუალურია და რამდენად ცხადად არის ეს დასაბუთებული



მიზანი. რამდენად კონკრეტული, მიღწევადი, ნათელი და გაზომვადია



ამოცანები. რამდენად შეესაბამება თითოეული ამოცანა პროექტის მიზანს



განხორციელების გზები. რამდენად უზრუნველყოფს მიზნის მიღწევას, რამდენად რაციონალურია და პრაქტიკული, რამდენად რეალურია ვადები და არის თუ არა ფუნქციები გადანაწილებული ჯგუფის წევრებს შორის



შედეგი. რამდენად რეალურია აღნიშნული შედეგის მიღწევა და რამდენად შეესაბამება მიზანს



რესურსები. რამდენად ზუსტად არის განსაზღვრული, რა არის საჭირო პროექტით გათვალისწინებული შაქმიანობებისათვის



დიზაინი. რამდენად ლოგიკურად არის აგებული პროექტი (თანამიმდევრობა), ლაკონური და მარტივი ენა




უნარები, რომლებიც შეიძლება შეფასდეს პროექტის განხორციელების პროცესში:
·         პრობლემის განსაზღვრის (იდენტიფიცირების);
·         ინფორმაციის მოძიების;
·         თეორიული ცოდნის პრაქტიკაში გამოყენების;
·         საქმიანობის ორგანიზების;
·         შემოქმედებითობის;
·         მოძიებული ინფორმაციის კლასიფიკაციისა და კატეგორიზაციის;
·         შედეგების ანალიზის;
·         პრობლემის გადაჭრის;

·         გადაწყვეტილებების მიღების



No comments:

Post a Comment